V prípade, ak predávate alebo chcete začať predávať rôzne služby či tovar, v súčasnosti sa ku kľúčovým nástrojom radí aktivita na internete, kedy je základom vaša vlastná webová stránka, respektíve funkčný e-shop na mieru.
Tento bod možno pôsobí pomerne jednoducho, avšak webová stránka musí byť aktívna a stále sa prispôsobovať zisku nových zákazníkov a informáciám o nových ponukách. Kým bude aktívna vaša podnikateľská činnosť, musí byť rovnako aktívny aj váš web. Potenciálni zákazníci musia mať dôvod, aby ho navštívili a rovnako musí súperiť s konkurenciou.
- A práve správne navrhnutá internetová stránka s atraktívnym obsahom a sympatickým grafickým spracovaním vás dokáže voči konkurencii zviditeľniť a dokonca posunúť na poprednejšie miesta vo výsledkoch hľadania.
Skrátka musí mať potenciál získať záujemcov aj bez toho, ako ste boli odkázaní len na pravidelnú investíciu do drahej reklamy. Mala by vedieť získať návštevníkov takisto organicky, respektíve prirodzeným zviditeľnením, kvalitným obsahom a dizajnom.
Začnime už len tým, že sa zameriame na jej funkčnosť a kompatibilitu s viacerými zariadeniami. V súčasnosti je totiž typické, že veľa ľudí navštevuje internet a e-shopy takisto z mobilných zariadení, ktoré majú stále po ruke. Web by teda mal byť primárne prispôsobený pre prehliadače v PC, ale rovnako tak pre kompatibilitu s mobilnými zariadeniami či tabletmi. Prispôsobí sa viacerým formám zariadení, čím bude prehľadnejší pre návštevníka a tým pádom ide o jeden z faktorov vyššieho umiestnenia webu v internetových vyhľadávačoch.
Viditeľná priečka v internetových vyhľadávačoch je pre každý web kľúčová z hľadiska návštevnosti a zisku požadovaných konverzií. V takomto prípade je doporučené, aby stránka prešla kompletnou seo analýzou a získala tak vo výsledkoch hľadania čo možno najvyššie miesto.