To, že dnes nájdete drvivú časť reklamy práve na internete, nie je žiadnou novinkou. Televízia sa pomaličky dostáva do úzadia, no a veľmi podobné je to aj s tlačou či rozhlasom. Pokiaľ potrebujete zviditeľniť svoju firmu, jednou z možností je aj youtube. Nehovoríme však o reklame, ktorúsi zaplatíte a tá bude vyskakovať užívateľom pri prezeraní videí, ale tvorbe vlastného kanálu a pútavého obsahu.
Existuje hneď viacero výhod tejto platformy. V prvom rade za ňu nemusíte nič platiť, ako to býva v prípade klasických médií. Pútavý obsah sa navyše môžete naučiť vytvoriť aj sami. Vtedy bude vaša reklama úplne zadarmo. Samozrejme, že nie všetci z nás majú na takúto aktivitu talent. V tom prípade sa určite oplatí zainvestovať a zaplatiť šikovných ľudí, ktorí kvalitný obsah, vyrobia za vás.
Druhým pozitívom tejto propagácie je dosah k veľmi širokému publiku. Youtube dnes pozná už naozaj každý, a tak máte vysoké šance, že oslovíte širší okruh zákazníkov.
Ak hovoríme o vytváraní pútavého obsahu, ktorý v skutočnosti slúži ako reklama, mali by ste sa naučiť svoje výrobky, tovar, alebo služby, takpovediac zaobaliť. Tak napríklad. Predstavme si, že predávate ortopedickú obuv. Videá, by nemali byť jasnou reklamou, teda nenatáčajte svoje topánky, ku ktorým vložíte text o tom, ako super a kvalitné sú. Môžete natočiť video s radami pre rodičov, ktorých deti trpia na ploché nohy. Jedným z riešení bude práve vaša obuv. Podstatné je, aby ľudia váš obsah sledovali so záujmom. Aby si ho sa webe sami vyhľadali. Verte, že pekne natočené reklamu bez hlavy a päty, nebude pozerať sám od seba takmer nikto.
Poslednou dôležitou vecou je aj to, aby sa vaše videá ku zákazníkom dostali. Preto sa ich snažte zdieľať všade tam, kde to ide.Máme na mysli napríklad sociálne siete, či vašu webovú stránku. Nenechajte sa odradiť ak prvé pokusy nebudú mať takmer žiadne vzhliadnutia. Ako sa hovorí, trpezlivosť ruže prináša.